Voorgeinstalleerde software verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

knabbel123

Gebruiker
Lid geworden
18 jun 2009
Ik heb een vraag: op mijn laptop (HP) staan heel veel voorgeinstalleerde programma's, die er dus al standaard opzitten.
Nu heb ik helemaal niks aan Magic Desktop (beveiliging voor kinderen) en al die HP Games enz. Kan ik dit zo verwijderen, of kan dat niet?

Misschien dat deze vraag hier niet helemaal thuis hoort, maar op de laptop staat ook nog een evaluatieversie van office (60 dagen), maar ik heb ook office 2007 geinstalleerd. Kan ik de evaluatieversie verwijderen, of zal dat problemen geven.

Alvast bedankt

De voorgeinstalleerde programma's kan zonder problemen worden gedeinstalleerd.
De proefversie van Office kan je verwijderen. Raar dat de setup van office 2007 je hier dan niet voor hebt gewaarschuwd.

Naar mijn weten kan die zooi er allemaal vanaf. Ik heb hetzelfde gedaan met de voor geinstalleerde rommel van Acer.

Gebruik Revo uninstaller in de advanced mode, en de resten die achterblijven in het register worden ook weggehaald. Daarna Ccleaner erover en klaar...succes..

Oké, dan zal ik is goed kijken wat ik allemaal niet gebruik, het zou namelijk zonde zijn om het erop te laten staan. Wat bedoel je precies met advanced mode?

Oké, dan zal ik is goed kijken wat ik allemaal niet gebruik, het zou namelijk zonde zijn om het erop te laten staan. Wat bedoel je precies met advanced mode?

Als je Revo uninstaller gebruikt heb je 3 keuzes, waarvan de advanced mode de meest grondige is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan