Voorgesteld e-mail adres Outlook 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.

EMD68

Gebruiker
Lid geworden
15 jun 2012
Berichten
26
Wij werken met Outlook 201 en wanneer ik de eerste letter van een te adresseren e-mail adres intyp, volgt er een lijst met gebruikte e-mail adressen van personen die ik eerder heb gemaild.

Een collega van mij zit met het probleem dat het meest of laatst gebruikte adres niet bovenaan staat. bij mij lijkt dit wel het geval.

Is de manier waarop deze lijst wordt weergegeven op een één of andere manier in te stellen?
 
Hallo, is dit wat. Rechtsklikken op kolom kop, weergave instellingen -> kolommen -> alle e-mail velden -> van?

Missschien nog even dit: De map contacten weergeven en daarna toevoegen
 
Laatst bewerkt:
Outlook 2010

De eerste optie die je noemt kan ik niet helemaal volgen. Wat bedoel je met "Rechtsklikken op kolom kop" ?

De tweede optie hadden we zelf ook al bedacht. Het vreemde is dat er in de volgorde waarop de voorgestelde e-mail adressen worden weergegeven lijkt te zijn veranderd bij ten minste 1 persoon. Ik ben op zoek naar de oorzaak daarvan.
 
Volgens mij is dit niet de oplossing. Wat ik bedoel is wanneer ik een nieuwe mail maak en in het veld "aan" een letter typ, dat er dan een lijst verschijnt met alle door mij gebruikte e-mail adressen die met dezelfde letter beginnen. Hier kan ik dan een keuze uit maken. Kan de volgorde die in deze lijst wordt gehanteerd worden gewijzigd en zo ja, hoe doe ik dat?
 
Daar hoopte ik wel op. :D Soms willen dingen niet en is het een slepende ergernis.

Probeer het volgende, Klik op Bestand -> accountinstellingen -> tab Adresboeken, dubbelklik op het adresboek en selecteer daar de gewenste volgorde (Achternaam). Eventueel daarna Outlook afsluiten en herstarten. Nu ben ik benieuwd.

Dit is voor outlook 2007. Zal toch ongeveer ook wel kunnen in outlook 2010.

https://support.office.com/nl-NL/ar...voornaam-E5FC2D01-2A15-46FE-90F2-B8EBEA8F1B29
 
Laatst bewerkt:
Wordt iedereen die ik ooit een mail heb gerstuurd toegevoegd aan mijn adresboek?
 
Ik heb even geprobeerd om de vorige tip uit te voeren en nu is mijn hele lijst gewist. LOL.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan