Voorheen OE nu Outlook 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

fiederels

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2007
Ik ben sinds kort overgestapt van OE (nederlands) naar Outlook 2003 (engelse versie) De overzetting is goed verlopen. Nu krijg ik in Outlook 2003 iedere keer als er een e-mail binnenkomt de volgende melding: "the custom form could not be opened.outlook will use an outlook form instead. the object could not be found" Als ik op ok klik komt de melding nogmaals en als ik weer op ok klik verdwijnt het. Ik begrijp niet waarom ik steeds die melding krijg. Tevens komt er in mijn spamfightermap naast de gewone email ook een melding te staan van een bericht zonder datum. Ik heb bij Spamfighter al gevraagd hoe dat kan maar daar kreeg ik een antwoord op dat nergens op slaat. Ter informatie mijn besturingssysteem is Windows XP home en Outlook Express staat nog wel op mijn pc maar (uiteraard) ongeopend. Kan iemand mij zeggen hoe ik van die melding afkom?

Hoi,

Een mogelijke oplossing ......
Zorg dat Outlook is afgesloten (dus ook evt. apparaten waarmee je synchroniseert ontkoppelen!!).
Zoek naar het bestand frmcache.dat (let op, ook in verborgen mappen laten zoeken)
En als dat gevonden wordt, verwijder het dan.

Hoi,

Een mogelijke oplossing ......
Zorg dat Outlook is afgesloten (dus ook evt. apparaten waarmee je synchroniseert ontkoppelen!!).
Zoek naar het bestand frmcache.dat (let op, ook in verborgen mappen laten zoeken)
En als dat gevonden wordt, verwijder het dan.

Ik heb het bestand verwijderd en toen een testmailtje gestuurd, maar ik krijg nog steeds de melding. ik ontvang het mailtje wel maar dan ook weer een leeg mailtje in mijn spamfightermap.
Aangezien er verder geen andere oplossing kwam en ik van Spamfighter geen bevredigend antwoord kreeg, ben ik maar weer teruggegaan naar Outlook Express want daar heb ik dat probleem niet.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan