• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Voorraad beheer met bestelbonnen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nick3412

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 sep 2019
ik ben een voorraadlijst aan het maken met wat op stock is. Dus kan ik dan als er 100 st op voorraad is in een ander blad een bestelbon maken met een bestelling van 20 st afgaat en blijft als ik da opsla. En als ik dat terug leeg maak voor een nieuwe bon te maken er 80 blijft staan ? Alvast bedankt

Dat kan. Plaats een voorbeeldbestandje.

dus in het bijgevoegde bestand is de bedoeling dat ik op het invoerblad alles invoer (behalve nieuwe klant)
en in de rode cellen staan formules daar niet typen.
en ik zou graag een knop hebben om als ik bestelbon maak dat het automatisch een factuur, leveringsbon,pakbon opslaat als pdf bestand.
als ik daar een bestelbon maak zou als het klaar is automatisch van de voorraad moeten afgaan.
maar als ik offerte maak dat dit niet van de stock afgaat.
en zou graag nog een tablad bij maken als er een levering binnen is gekomen dat ik de bestel nummers en aantal ingeef en dit automatisch in de voorraad word bij geteld.
en als ik veel of minder bestel nummers ingeef, kan dit op de afdrukbladen het totaal bedrag uautomatisch naar boven en beneden?

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan