• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

voorraad bijwerken

Status
Niet open voor verdere reacties.

tennapel

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2016
Hallo allemaal,

Ik heb even een vraag over een voorraad bijwerken.

Ik heb een vooraad van een grondstof van een product. Deze grondstof wordt door meerder producties gebruikt.

Alle producties vul ik in, in een aparte map. Deze map loopt van januari tot december en elke maand heeft zo'n 30 regels voor producties. Ik weet niet precies hoeveel producties we draaien dus hou dan een vast aantal aan.

ik heb een aparte map gemaakt voor de voorraad. Deze is in kilo's. Nu heb ik de de cel van de voorraad zo ingevuld: =20000- ( en dan alle verwijzingen naar de andere mappen waar de producties ingevuld worden).

op een gegeven moment kan ik niet meer verwijzingen aan die voorraad geven want dan zit de balk vol.

Heeft iemand hier een oplossing voor??

Verder zou ik graag een vakje hebben waar ik de nieuw geleverde grondstof in kan vullen en dat hij die opteld bij de voorraad. Maar het vakje zou dan daarna wel weer leef moeten zijn want anders krijg ik een erg lange lijst.

Heeft iemand hier een oplossing voor??

bijgevoegd een bestandje, alleen de gebruikte grondstof komt dan uit andere mappen.

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan