Michel1111
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 9 apr 2010
Hallo wie kan mij helpen met het volgende?
Ik moet als tijdelijke oplossing een voorraad beheer systeempje maken. Nu zie ik zoveel goeds in Excel dat ik wel dacht dat makkelijk te maken was. Helaas ben ik een te grote leek om hier fatsoenlijks voor te maken met mijn zeer beperkte kennis.
Ik heb eens rondgeneusd hier op het forum en ik heb wel iets gevonden denk ik.
Ik heb een bestandje gekopieerd en zover aangepast als ik kan.
Nu wil ik graag het volgende erbij krijgen.
Dit is een werkblad met 1 sheet met een een artikelbestand en voorraad totalen.
Sheet 2 en sheet 3 zijn beide sheets om de voorraad te muteren.
Nu zou ik het graag zo willen hebben dat je in sheet 1 en 2 het artikelnummer invoert en het aantal (sheet 2 voorraad uit en sheet 3voorraad erbij).
Na het invoeren op een knop "bewerken" klikken en voila, de voorraad word gemuteerd en een leeg invoerscherm verschijnt.
Zoals gezegd heb ik dit bestandje hier van de site gehaald en het leek me wel toepasbaar (alhoewel ik er niets van snap
)
Alvast bedankt voor het aankijken van mijn probleem
Ik moet als tijdelijke oplossing een voorraad beheer systeempje maken. Nu zie ik zoveel goeds in Excel dat ik wel dacht dat makkelijk te maken was. Helaas ben ik een te grote leek om hier fatsoenlijks voor te maken met mijn zeer beperkte kennis.
Ik heb eens rondgeneusd hier op het forum en ik heb wel iets gevonden denk ik.
Ik heb een bestandje gekopieerd en zover aangepast als ik kan.
Nu wil ik graag het volgende erbij krijgen.
Dit is een werkblad met 1 sheet met een een artikelbestand en voorraad totalen.
Sheet 2 en sheet 3 zijn beide sheets om de voorraad te muteren.
Nu zou ik het graag zo willen hebben dat je in sheet 1 en 2 het artikelnummer invoert en het aantal (sheet 2 voorraad uit en sheet 3voorraad erbij).
Na het invoeren op een knop "bewerken" klikken en voila, de voorraad word gemuteerd en een leeg invoerscherm verschijnt.
Zoals gezegd heb ik dit bestandje hier van de site gehaald en het leek me wel toepasbaar (alhoewel ik er niets van snap

Alvast bedankt voor het aankijken van mijn probleem