• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Voorraadbeheer in Excel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi Leo,

Helemaal TOP zo.
Ga er morgen verder mee aan de slag.
Koppel je morgen of het helemaal goed werkt.
Super bedankt.

Groetjes,
Bandit

Een melding na elke transactie betreffende voorraadstatus is overbodig en vooral storend.
Geef enkel een melding indien een transactie de minimumvoorraad overschrijd. Dit is veel doeltreffender aangezien dan onmiddellijk actie kan ondernomen worden om de voorraad aan te vullen.

Hoi Leo,

Helemaal Top zo.
Nog een vraagje.
Is het mogelijk dat als je een mutatie hebt gedaan dat deze automatisch bovenaan in de lijst komt te staan.
Dus bij elke nieuwe mutatie zakt de regel die eerst bovenaan stond een regel omlaag.

Groetjes,
Bandit

Yes, dit is wat ik bedoel.
Ga het bestand na het weekend helemaal vullen met gegevens en dan testen.
Laat je nog even weten of alles goed werkt dan.

Groetjes,
Bandit

Hoi Leo,

Het werkt super zo.
Heb nog wat aan de layout aangepast, voor de rest is het OK.
Bedankt voor alle hulp.

Groetjes,
Bandit

Hoi Bandit,

zoiets dan

mvg
Leo

Hoi Leo,

Heb toch nog 1 vraagje.
Als ik bij het veld medewerker een keuze wil maken uit de beschikbare namen kan ik maar een keuze maken uit de eerste 4 namen.
Ik heb zelf al een aantal namen toegevoegd maar de keuze blijft hetzelfde.
Wellicht dat hier iets niet goed staat.
Heb geprobeerd om een vergelijking te maken in de eigenschappen het veld artikelnummer en medewerker maar kan niets vinden wat niet goed zou zijn.
Misschien dat je hier nog even naar kunt kijken.

Alvast bedankt,
Bandit

Makkelijke manier is het bereik van de naam "medewerkers" aanpassen. Dat kan bij "formules" - "namen beheren" en vervolgens kan je het bereik van de naam aanpassen

Hoi Ab,

Bedankt voor de snelle reactie.
Heb het aangepast en het werkt nu.

Groetjes,
Bandit

Graag gedaan, maak er trouwens maar Abe van;)

Daarnaast is het volgens mij niet zo moeilijk voor Leo om dit bereik dynamisch te maken. Misschien heeft hij daar nog wel zin in;)

Hoi Bandit,

als voor de rest nu alles werkt, kan je dan even de vraag als opgelost zetten ?

mvg
Leo

Hoi Leo,

Het werkt hoor, nogmaals bedankt.
Ik zal de vraag als opgelost zetten.

Groten Bandit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan