• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Voorraadbeheer magazijn

Status
Niet open voor verdere reacties.

Moby123888

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 sep 2010
Berichten
2
Goedenavond,
Wij huren als bedrijf 2 ruimtes waar wij artikelen voor een klant op voorraad houden.
Ons computersysteem werkt alleen met totaal aantallen IN en UIT.
Wat ik bij moet houden zijn het aantal pallets en aantallen op een pallet dat momenteel handmatig op papier per artikel wordt bijgehouden.
Ik dacht dat dit wel eenvoudig was te vervangen door iets in Excel, maar loop nu toch tegen problemen aan.
Wie zou mij willen helpen met het automatisch aanvullen van regels per ingevoerde pallet bijvoorbeeld of dat ik sowieso wel op de juiste manier ben begonnen.
Alvast dank u hulp of meedenken.
 

Bijlagen

  • opslag magazijn.xlsx
    27,1 KB · Weergaven: 30
Lijkt me een typisch klusje voor een draaitabel.

Op grond van die gegevens kun je in de tabel op blad data een nieuwe (invoer/uitvoer)-regel toevoegen.
 

Bijlagen

  • __opslag magazijn.xlsx
    29,8 KB · Weergaven: 31
Laatst bewerkt:
Lijkt me een typisch klusje voor een draaitabel.

Op grond van die gegevens kun je in de tabel op blad data een nieuwe (invoer/uitvoer)-regel toevoegen.

Ik zie nu alleen de totalen in de draaitabel, maar ik ga kijken of ik dit zelf kan aanpassen, wat ook geldt voor het toevoegen van een reeks rijen.
Ik weet wat u bedoeld, dank voor uw hulp.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan