Hoi Paul,
Sorry dat ik zo laat reageer, druk,druk op het werk.
Laten we maar beginnen met de vergoeding. Ik doe dit puur als hobby, ik vind het gewoon leuk om diverse computerproblemen op te lossen, het houdt mijn grijze massa alert (op mijn leeftijd,54

, dit is blijkbaar nodig om niet vroegtijdig dement te worden

). Dit betekent dat ik dit volledig gratis doe. Als je absoluut wat centen kwijt wilt, mijn vrouw en ik zijn twee grote dierenvrienden, en hebben laatst een labrador van 9 jaar geadopteerd, we hebben er nu vijf. Mijn vrouw is ook vrijwilliger van een dierenhulporganisatie, dus als je wat wilt geven dan graag wat dierenvoeding of een paar centen om dierenvoeding te kopen, dan ben ik dik tevreden.
Ik ben blij dat je mijn ideetje leuk vindt. Ik vind het een leuk project om verder uit te bouwen.
En nu je vraagjes
De bestaande lijst in de database krijgen zou normaal geen groot probleem moeten zijn , mischien met wat extra 'paste en copy' werk.
Het bestaande verkoopprogramma??? Ik neem aan dat het een commercieel programma betreft, de makers zullen dan zelf wel een inventarismodule ontwikkeld hebben dat je kan aankopen, dus dit lijkt mij eerder onwaarschijnlijk.
Voor de derde vraag heb ik wat meer informatie nodig. Als iedere vestiging een eigen inventaris heeft, dan is dat gewoon een andere tabel per vestiging (met nadien de nodige rapporten per vestiging). Geen enkel probleem. Alleen als er verschillende mensen (op hetzelfde ogenblik !!) in dezelfde database. gaan werken (single user, multiple user) dat maakt voor mij een groot verschil, kwestie van programmatie. In mensentaal :d Je werkt om 12:00 uur aan de inventaris vestiging 1 en uw vrouw om 12:00 uur aan de inventaris vestiging 2 : geen probleem, u werkt aan leveranciers om 12:00 uur in vestiging 1 en uw vrouw werkt aan leveranciers om 12:00 uur in vestiging 2 = probleem. Dit is gewoon een kwestie van programmatie maar het moet wel van in het begin.
Tot slot, nog een vraagje van mij, mag ik verder werken met dezelfde layout of heb je liever het windows grijs en blauw met gewone knoppen en alleen tekst of firmakleuren (logo?) waar ik mee moet werken.Hier mijn email
*knip*, dat werkt wat makkelijker.
Groetjes