Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Privacywetgeving
Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.
Vanwaar 3 extra formulieren?
Is het wellicht niet handiger om 1 formulier te gebruiken voor de verschillende toepassingen.
Bijvoorbeeld verwijderen hoeft niet veel meer te zijn dan het selecteren van het product en een knop om te verwijderen en de optie om te annuleren.
1 formulier is makkelijker te onderhouden.
Je heeft het zelf over "een gigantische klus". Dat valt nog enigszins mee, maar je maakt het wel voor jezelf m.i. onnodig bewerkelijk door te werken met meerdere formulieren die grotendeels identiek zijn.
Met vriendelijke groet,
Roncancio
Voorraad aantal: Dat is de voorraad VOORdat er wat Meegenomen OF/EN Bijgeboekt wordt. Dit wordt automatish berekent
Meegenomen: Hierin staat wat er weggegaald word van de voorraad.
Bijgeboekt : Hierin staat wat er is binnengekomen (besteld).
Even iets totaal buiten Excel:
Voorraad Aantal zou ik hernoemen tot 'Begin Voorraad'
Meegenomen hernoemen tot Uitslag
Bijgeboekt hernoemen tot Inslag (Inkoop)
Is even duidelijker en proffesioneler en is duidelijk wat er gebeurd.
Wellicht is het ook een idee om de data van Inslag en de data van Uitslag bij te houden en ook te vermelden van wanneer de Beginvoorraad (telling, neem ik aan) is.
Zou u het effe in een rar bestandje kunnen zetten, want krijg het zelfde probleem.
Mvg,
Sanjay
Goedemorgen,
Sorry voor de late reactie heb nu pas tijd gehad om er naar te kijken.
Dit ziet er super uit. Alleen krijg ik een foutmelding als ik een product selecteer,
als ik heel de lijn weg haal dan doet alles het. Mijn vraag is nu waarvoor dient dat lijn?
Mvg,
Sanjay
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.