voortdurend melding server droped connection

Status
Niet open voor verdere reacties.

eduard edwin

Gebruiker
Lid geworden
16 okt 2001
Kan iemand mij hiermee helpen ik word voortdurend na een bepaalde tijd op non actief gezet omdat de server de verbinding verbreekt (wanadoo)
met ppoe verbinding en persist conection on
W2k Is nogal lullig ivm binnenkomende post meldingen in het midden van de nacht (irritante pieptoon als de vebinding verbroken wordt

nog iets

Hoe krijg ik de max snelheid uit wanadookabel is nogal eens vertraagd heb ik het idee

Het heeft volgens mij alles te maken met de servers die niet sterk genoeg zijn om alle informatie te verwerken. Ik had net een berichtje klaar toen viel mijn verbinding weg en foetsie bericht want ik werdt uitgelogt. Het kan ook zijn dat je met een usb modem werkt en die zijn zwakker dan een lan modem. de max afstand tot een telefooncentrale mag max 5 km zijn voor adsl.

Hoi

Ik heb een lan modem com 21 van casema en ik zit er ongeveer 20 meter bij vandaan
dat mag geen probleem vormen denk ik toch

Dan heb ik ook geen idee behalve dat mischien de modem niet goed is ?? Ik ben benieuwd of iemand anders iets weet? Kan ook een slecht kontakt zijn??

Het probleem

Het is pas begonnen toen ik Xp van mijn compie afgegooit heb en w2k geinstalleerd heb kan het een instelling van w2k zijn ???

sorry geen idee meer maar het kan bijna niet anders dan een instelling zijn

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan