voortgangsbalk access 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeroenSturm

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2012
heei mensen

is het mogelijk een voortgangs balk te maken in access 2010 ?? die afgestemd staat op 8 knoppen 1/8 2/8 3/8 4/8 5/8 6/8 7/8 8/8
en dat dat dan als procenten in die balk komen te staan ??

vragen staan vrij

Als ik wist wat je bedoelde, zou ik nog antwoord geven ook :)

ik wil een balk waarmee ik de hoeveel heid kan bekijken als mensen bijvoorbeeld maar 1 van de 8 dagen komt moet de balk maar 8 procent geven ect. t/m 8 van de 8 dagen. (het zijn geen weken,maar per 4 weken.)

hierbij heb ik een groepsvak gemaakt met dezelfde keuzes.
ik weet nog niet hoe hij het op gaat slaan maar dat moet ik bedenken aan de hand van hoe ik de status balk moet programeren .

Laatst bewerkt:
Ik snap 'm nog steeds niet vrees ik. Een balk waarmee je de hoeveelheid kan bekijken? Hoeveelheid waarvan? Je hebt het over mensen die maar 1 dag van de 8 komen. Hebben we het over een soort planning? En dan je laatste zin:
ik weet nog niet hoe hij het op gaat slaan maar dat moet ik bedenken aan de hand van hoe ik de status balk moet programeren .
Je weet nog niet wat je wilt opslaan? Maar je wilt al wel een balk programmeren? Lijkt mij de volkomen verkeerde benadering. Ik zou zeggen: eerst bepalen wat je op wilt slaan, en daarna eens gaan bedenken hoe je die gegevens eventueel wilt presenteren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan