• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

vooruitplanner

Status
Niet open voor verdere reacties.

doffice

Gebruiker
Lid geworden
6 okt 2010
Berichten
5
Beste excellers,

Ik ben nog maar een aantal maanden bezig met excel en ik heb de kriebels te pakken.
Heb enorm veel zelf gedaan en gevonden, maar nu stoot ik tegen een probleem waar ik niets van kan terugvinden in boeken die ik reeds gekocht heb en door op het net te surfen.

Mijn vraag ishet volgende, Ik moet voor mijn werk de planning van de medewerkers opvolgen, zelf heb ik heb al een heel deel gemaakt , maar nu moet ik steeds manueel invoeren.
bv: op een maandag steeds zelf de betrokkene invoeren, is er een manier als ik bv op maandag Jos Vermeulen boek dat ie voor de rest in de toekomst op maandag komt te staan, ik ben hopeloos!!!!

Alvast bedankt om te luisteren(lezen. Ik zal een proberen het schema hier te plaatsen om wat duidelijker te zijn.
 

Bijlagen

  • planner.xls
    50,5 KB · Weergaven: 65
Bekijk bijlage planner(T1).xls Je kan toch gewoon in D17 =D6 zetten en dit doortrekken naar beneden tot D26 en daarna kopieren naar de andere weken? ik heb het in het bestandje gezet met eventueel een alternatief

succes,
 
Laatst bewerkt:
SUPER! Ik weet dat het simpel lijkt, maar ik heb voorheen nog nooit met excel gewerkt.
Alvast bedankt voor de snelle en hulpvaardige reactie, zal dit even verder uitwerken en hoop hiermee verlost te zijn.
Want feitelijk zou het een tweewekelijkse planning moeten zijn, maar je hebt me de juiste richting aangegeven om dit even verder uit te zoeken.

Nice to be here, greetz en thank you Thankyou, x
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan