• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Voorwaardelijk 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Onderstaande ga ik niet redden omdat ik Excel 2019 gebruik.
Maar kun jij me verklaren wat er fout gaat in het bestand dat ik opgestuurd heb in bericht#93 ??

Groetjes

@Dukkel

Deze aangepaste formule dus NAAR.RIJ vervangen door TRANSPONEREN kwam van HSV en niet jverkerk dus alle lof voor HSV.

Okay, foutje van mij

Ik bedank jullie en dus HSV in het bizonder hiervoor :d

Hallo Heren
Zoals U wel gewend bent van mij, ben ik mijn KostenBestand aan het stroomlijnen/verbeteren
Ik heb door mij tot nu toe gebruikte kolom Tijd samengevoegd met de reeds bestaand kolom Datum, die heet nu dus Datum / Tijd
Eén en ander houd in dat de hier onderstaande Formule niet meer voldoet. (het gedeelte ALS($C40="TEL";"-"; ) Afkorting van Telefonisch bericht)

=ALS.NB(ALS($B40="";"";ALS($F40="Bezoek";0,2;ALS($F40="Vervolg behandeling";"-";ALS($C40="TEL";"-";VERT.ZOEKEN($B40;TblTbvKM[#Alles];3;0)))));"")

Daarom is TEL uitgebreid naar TEL/OCH resp. TEL/MID

Nu dacht ik "TEL" in de Formule te kunnen vervangen door "TEL/***" of "TEL/???" (dus door jokertekens) maar dat lukt niet.

Welke jokertekens moet ik hiervoor gebruiken?

Of moet ik gewoon platweg dat gedeelte van de Formule uitbreiden met ALS($C40="TEL/OCH";"-"; en ALS($C40="TEL/MID";"-";

Ik gebruik in dit geval het liefst dus jokertekens

Laatst bewerkt:
Dukkel,

Even een tip.
Je kan het beste deze topic geheel als afgehandeld/opgelost melden en dan een geheel nieuwe topic starten.
Tevens kan je deze https://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/968921-Voorwaardelijk ook als "opgelost" melden.
In de nieuwe topic, met een geüpload bestandje waar je nu in aan het werken bent en natuurlijk je "nieuwe" vraag.
Want, nogmaals, de helpers zien door de vragen van de vorige vragen, de vragen niet meer.

Hallo Peter

Dat ga ik direct doen, bedankt !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan