• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Voorwaardelijk opmaak voor regel met formule en wel of geen inhoud.

Status
Niet open voor verdere reacties.

IvoBookish

Gebruiker
Lid geworden
12 feb 2010
Hallo allen,

Ik heb wat lopen spelen met Voorwaardelijke opmaak.
Leuk maar ik krijg t toch nit lekker voor elkaar . :(

Wens is dat ik in mijn uren en km registratie de niet gewerkte dagen voorziet van een kleurtje, niets meer niets minder.
Echter heb ik wel soms info in sommige cellen staan die dag (regel)

Voorbeeld sheet:
Bekijk bijlage UrenKm.xls

ps: ik werk op sommige plaatsen met openoffice calc, zou dit evt 'n probleemkunnen zijn?

Voorwaardelijke opmaak -> nieuwe regel -> Een formule gebruiken om te bepalen weke cellen opgemaakt moeten worden

Misschien dat je hiermee kunt verwijzen met de voorwaarde van een lege cel (zoals je dat ook doet bij de gewerkte uren?)

Heb je dit al geprobeerd?

Hi Chrila, thx voor t mee denken.

Ik heb dat nog niet geprobeerd omdat ik er niet goed uit kwam welke formule ik daar dan voor zou moeten gebruiken.

Klopt plonske, en zo simple..

$C2=""

Alleen zou ik m t/m L willen doorlaten lopen, dus ik heb deze code gebruikt voor a2 t/m l6 maar dan maakt hij er een bende van, krijg ik alleen regel 6 in het geel?
Lastige is dat je in de cel niet kan zien wat er voor opmaak aan gegeven word behalve als je weer naar het vo venster gaat natuurlijk.

Wat doe ik verkeerd?
Of ligt dat aan OpenOffice welke ik nu gebruik?

Ga naar de VO
Kies regels beheren
Plaats deze in Van toepassing op
PHP:
=$B$2:$L$6
Druk op OK
Dan zou de VO moeten doorlopen tot kolom L

SUPER,

that does the job!

Hartelijk dank allen, ik weer wat bijgeleerd!

lock er op?

Dit kan je zelf doen door bovenaan je vraagstelling deze als opgelost te plaatsen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan