• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Voorwaardelijk opmaak

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lode2008

Gebruiker
Lid geworden
2 apr 2010
In bijgevoegd voorbeeld is het probleem gesteld. namelijk als ik in kolom B de datum wil laten belichten door de voorwaardelijke opmaak gebeurd dit niet. Wat is er verkeerd aan mijn formule in de voorwaardelijk opmaak.
Lode

Bijlagen

Wat klopt er niet aan dan? Vul maar eens een datum in >A1. Al de ingvulde datums zijn nu <=A1.

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Ja dat klopt. Maar vanaf ik zou willen als er in kolom B een datum intyp die kleiner is dan A1 mag in kolom B de data belicht worden. Maar dan wordt de ganse kolom B belicht en dat mag enkel maar als er een datum ingetypt wordt die kleiner of gelijk is aan A1.
Bijgevoegd het voorbeeld

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Ik heb beide formules gebruikt en beide OKE. Dank aan Chac-Man en Sylvester-pointe.
Groeten
Lode
PS Ik heb in een ander excel ook deze voorwaardelijk opmaak en daar had ik geen van beide formules nodig. En daar werkt het wel met de eerstgenoemd formule.
Maar eind goed al goed.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan