• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Voorwaardelijk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die formule is voor cel L1.
Kun je plakken en naar beneden halen.

De Kolom Totaal werkt nu als een tierelier, met jouw nieuw aangepaste Formule

Ik heb ook de andere TabBladen al aangepast (Win_2023, Jan_2022 en Wil_2022)

Nu nog resten alleen nog de Kolommen Afstand en Kostprijs

Laatst bewerkt:
Doe eens een donatie , of iets anders zodat alleen in kolom overig in bedrag komt te staan.

Laatst bewerkt:
Dukkel,

Gewoon eens testen wat AD1957 voorstelt en kijk dan eens wat er gebeurt.
En, Dukkel, neem mij niet kwalijk maar nog even en je bent terug bij af want je leereffect is nu ver te zoeken. Sorry.

Dukkel,

In het bestandje welke je in post #127 hebt geüpload (zie bijlage) klopte het niet.
De bestandjes in post #129 kloppen wel.
Ik vraag mij tevens even af waarom de totaal rij (onder aan de tabel) is aangevinkt terwijl de subtotaalformule geheel boven aan staat en wel in cel L1.
Dat is toch dubbelop?

Bijlagen

Dukkel,

Zoals ik kan zien in je laatste upload van post #131, klopt het.

Laatst bewerkt:
Langzaam maar zeker komen we er wel.

Maar nu ga een andere maken zoveel mogelijk zelfstandig

Iedereen hartelijk bedankt voor jullie inzet en geduld

Die laatste
Ik vraag mij tevens even af waarom de totaal rij (onder aan de tabel) is aangevinkt terwijl de subtotaalformule geheel boven aan staat en wel in cel L1.
was mijn fout Peter, had er een tabel van gemaakt en vergeten weg te halen.
We komen paling bij je eten Dukkel:D

Groetjes
Johan

@Johan

Nou, fout? Nee. Ik vroeg me alleen af waarom.
Dat had misschien een reden want de afgelopen 2 dagen heb ik het e.e.a. gemist in deze "training".
Nog niet zo'n slecht idee, om een palinkje te happen bij Dukkel, alhoewel de afstand voor mij wel behoorlijk lang is.

Hoi Peter, voor mij ook een hele reis. Maar ik heb nog wel familie in Volendam dus kan ik daar ook meteen langs.
Ik dacht een tabel is makkelijker vanwege het zelf aanvullen van de formules, maar niet gerealiseerd dat het voor Dukkel nog ingewikkelder zou worden.

Hallo Allemaal

Ik heb afgelopen dagen zitten studeren op die Formules die jullie op me losgelaten hebben,
maar ik kom er toch nog niet helemaal uit
Daarom heb ik een andere Database (een Adressenbestand) gestart, en dáár ben ik mee aan het stoeien.

Graag wilde ik dat als ik de naam invoer (geheel of gedeeltelijk), dat er een uitvalschempje komt met de overeengekomsten
Met pijltjes kan het wel.

Maar ook als ik bijv. in een lege Cel , intype: Ka , dat ik dan ook Karel + Achternaam en ook Katrijn + Achternaam te zien krijg.

Bekijk bijlage Adressenbestand.xlsx

Laatst bewerkt:
Hallo Dukkel

Kijk eens of je met deze link uit de voeten kunt. Even de gehele 5 min. kijken.
https://www.youtube.com/watch?v=nEQeAE860ag

Zorg tevens dat de tabel in tabblad "Gegevens" niet uit 6 maar gewoon uit 1 tabel bestaat.
En rij 2 en 3 gewoon verwijderen.
In tabblad "Blad1" kan je vanaf kolom 2 met de old school formule, vert.zoeken( ....... je gang gaan.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan