• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Voorwaardelijke opmaak (automatische kleur)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat betreft de macro-beveiliging was niet wat je zei, maar ik heb het zelf gevonden.
Extra - Opties - Beveiliging - Macrobeveiliging - ....
Wat ik schreef (hoe je de beveiliging van macro's kunt wijzigen) is juist voor Excel 2002; goed kijken dus !! Maar op de manier die jij beschreef, kan het ook. Met een computer en in programma's kun je vaak dezelfde dingen op meerdere manieren.

Maar hoe heb je dat gedaan, want ik ben zo iemand die graag alles weet hoe je iets doet
Als je nou eens GOED gekeken had, dan had je ook dat al gezien.
Rechtsklik links-onderaan op de tab van Blad1 en kies in het dan tevoorschijn komende menu: "Programmacode weergeven". That's it.
Onthoud: Je leert het meeste door zelf eindeloos lang zaken uit te zoeken !!

Laatst bewerkt:
Wat ik schreef (hoe je de beveiliging van macro's kunt wijzigen) is juist voor Excel 2002; goed kijken dus !! Maar op de manier die jij beschreef, kan het ook. Met een computer en in programma's kun je vaak dezelfde dingen op meerdere manieren.

Als je nou eens GOED gekeken had, dan had je ook dat al gezien.
Rechtsklik links-onderaan op de tab van Blad1 en kies in het dan tevoorschijn komende menu: "Programmacode weergeven". That's it.
Onthoud: Je leert het meeste door zelf eindeloos lang zaken uit te zoeken !!

Goh, dat had ik zelf nooit gevonden, zelfs na 2 weken speurwerk
Ik had al gegoogled voor enkele uren, maar deze oplossing is niet te vinden volgens mij :)

Ik kan over het algemeen goed met de pc overweg en werk er al mee van in 1992 ongeveer (nog een 386), maar excel heb ik zelden gebruikt en ben ik dus niet erg handig mee.

Enorm hard bedankt !

Laatst bewerkt:
Goh, dat had ik zelf nooit gevonden, zelfs na 2 weken speurwerk. Ik had al gegoogled voor enkele uren, maar deze oplossing is niet te vinden volgens mij.
Dat denk ik ook niet; ik heb naar die oplossing dan ook niet gezocht, maar ze zelf bedacht (een paar uur mee bezig geweest hoor, want ik ben geen programmeur).
Maar ik bedoel eigenlijk: in plaats van op internet te zoeken, leer je veel meer door ZELF oplossingen proberen te bedenken. En daar moet je tijd, heel erg veel tijd, voor nemen.

Laatst bewerkt:
Ik had er nog geen rekening mee gehouden dat een datum met letter ook gewijzigd kan worden in een datum zonder letter. Dat is hierbij gecorrigeerd.

BelgianEvo,
Markeer je vraag als "Opgelost" a.u.b.
Dat kun je doen door boven je eerste bericht te klikken op "Deze vraag is niet opgelost".

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan