• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

voorwaardelijke opmaak cel nav achtergrond kleur in andere cel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Friend

Verenigingslid
Lid geworden
31 jan 2009
Beste Forummers, Graag zou ik als bv cel e104 een bepaalde achtergrondkleur heeft (bv geel) deze achtergrond kleur automatisch in cel L 104 wordt overgenomen. Is dit mogelijk en wie kan mij helpen hoe dit dan verwezelijkt kan worden. Thanks. Friend

Dat gaat zo niet lukken tenzij E104 geel word naar aanleiding van iets, bijv de uitkomst van een formule. in dat geval zou je L104 afhankelijk kunnen maken van E104...

Snijworst, dank voor je reactie. Ik zou kunnen zeggen als in cel M104 een 1 staat dan achtergrondkleur in L104 geel. ?? Geeft dat mogelijkheden? Friend

Klopt. In de bijlage zie je de voorwaardelijke opmaak van de afhankelijke cel, in jouw geval L104

Clipboard01.jpg

In het voorbeeld is A1 geel wanneer de waarde =>1.
B1 wordt groen wanneer A1=>1.

Hierop kun je eindeloos experimenteren...

Laatst bewerkt:
Snijworst, hartelijk dank werkt :thumb:, heb wel even > veranderd in = ;) Thanks again, Friend

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan