• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Voorwaardelijke opmaak cellen meedere rijen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

jovdo

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2009
Bekijk bijlage voorbeeldvoorwaardelijkeopmaak.xlsx

Ik heb een probleempje. Ik heb al veel items uit het forum betreffende voorwaardelijke opmaak gelezen maar mijn oplossing vind ik er niet tussen.

Wat ik zoek is een oplossing voor het volgende. Ik heb een rij en die moet een kleur krijgen wanneer ik, in het geval van het voorbeeld, in een cel uit dezelfde rij een JA selecteer. Dat is niet zo moeilijk, dat stukje zit ook al in het voorbeeld verwerkt.

Nu wil ik deze voorwaardelijke opmaak op bijvoorbeeld 100 rijen hebben waarbij de vraagstelling zich steeds in de rij van de vraagstelling ja/nee bevind. nu kan ik voor iedere rij een voorwaardelijke opmaak gaan opmaken, maar dat moet ik simpeller kunnen denk ik. Ik weet alleen niet hoe. Hoe meer ik zit te klooien hoe verder ik van mijn doel af ga.

Weet iemand hoe dit moet??

Groeten Joris

Laatst bewerkt:
Beste Rob,

Bedankt,

ik had het bereik ook zo gedaan als in het voorbeeld. Echter met de bijbehorende formule (te moeilijk gedacht zie ik wel, :) ) werkte dat niet.

Maar goed, hartelijk bedankt!!

Groeten Joris

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan