Beste Mensen,
Ik ben bezig met een planning te maken.
Het is de bedoeling dat ik een weekplanning maak. Dat elk tabblad 1 week is.
Ik ben begonnen met week 1, natuurlijk.
Nu wil ik op de voorblad een lijst maken waar ik verschillende datums plaats onder elkaar in 3 kolommen bv onder kolom A, B en C.
Kolom A = Feestdag
Kolom B = Verjaardag
Kolom C = Vrije dag
Mijn vraag is:
Als de datum in desbetreffende week voorkomt dan moet hij de desbetreffende kolom in de weekplanning een kleur geven (dit zou met voorwaardelijke opmaak moeten kunnen naar mijn mening) en de naam wat boven in de kolom op de voorblad staat (feestdag of verjaardag of vrij dag) boven de datum in de weekplanning zetten.
Dit lukt me niet.
Kan iemand mij helpen en simpel uitleggen hoe dit moet dat ik verder kan.
Ik heb een bijlage toegevoegdBekijk bijlage voorbeeld.xlsx waar een begin is gemaakt.
Alvast bedankt voor de hulp.
Ik ben bezig met een planning te maken.
Het is de bedoeling dat ik een weekplanning maak. Dat elk tabblad 1 week is.
Ik ben begonnen met week 1, natuurlijk.
Nu wil ik op de voorblad een lijst maken waar ik verschillende datums plaats onder elkaar in 3 kolommen bv onder kolom A, B en C.
Kolom A = Feestdag
Kolom B = Verjaardag
Kolom C = Vrije dag
Mijn vraag is:
Als de datum in desbetreffende week voorkomt dan moet hij de desbetreffende kolom in de weekplanning een kleur geven (dit zou met voorwaardelijke opmaak moeten kunnen naar mijn mening) en de naam wat boven in de kolom op de voorblad staat (feestdag of verjaardag of vrij dag) boven de datum in de weekplanning zetten.
Dit lukt me niet.
Kan iemand mij helpen en simpel uitleggen hoe dit moet dat ik verder kan.
Ik heb een bijlage toegevoegdBekijk bijlage voorbeeld.xlsx waar een begin is gemaakt.
Alvast bedankt voor de hulp.