• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Voorwaardelijke opmaak draaitabel

Status
Niet open voor verdere reacties.

petervdijk

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2015
Ik heb een draaitabel met voorwaardelijke opmaak, zodra ik de gegevens bijwerk verdwijnt de opmaak.

kan ik de opmaak vastzetten? Zodat de opmaak gehandhaafd blijft bij het vernieuwen van de gegevens.

Je kunt aangeven dat de voorwaardelijke opmaak betrekking heeft op alle cellen in de draaitabel.
Dan zou het moeten werken, NIET als je de VWO aan één cel hebt gekoppeld.

zie bijlage

Bijlagen

Bedankt werkt prefect. Ik heb wel nog een vraag, als je meerdere draaitabellen hebt, op welke wijze kan je dat in de macro verwerken. ik heb er namelijk een stuk of 6.

Of is dat niet mogelijk?

Even voor alle stuk of 6 handmatig instellen lijkt mij in jou geval het beste. Het blijft blijkbaar moeilijk om even deze http://www.helpmij.nl/forum/announcement.php?f=5 te lezen en te begrijpen wat er staat. Niemand hier is helderziend en alle glazenbollen zijn door de partners van diverse helpers onlangs kwijt gemaakt.

ok, bedankt. Volgende keer zal ik op de voorwaarde van het forum letten.

Ik heb nu voor alle draaitabellen een VWO, dat functioneert als behoren. Maar, zodra er een extra rij wordt toegevoegd (maand Mei) dan wordt die nieuwe rij niet meegenomen in de VWO. Ik kan het bestand niet als bijlage uploaden, daarom heb ik een print screen bijgevoegd.

Er zijn maandelijks beoordelingen, er komt dan ook per maand en rij bij.

Is het mogelijk dat de VWO automatisch ook betrekking krijgt op de nieuwe rijen?

Draaitabel VWO.PNG

kijk eens goed naar je eigen plaatje. Ik zie daar staan dat de VWO alleen geld voor de geselecteerde cellen > dat kan anders.....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan