• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Voorwaardelijke opmaak formule werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

vrouw

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2010
Hoi,

Altijd heeft onderstaande voorwaardelijke opmaak formule gewerkt maar nu krijg ik foutmelding.
Volgens mij is het enige wat anders is dat ik nu windows 10 heb.

1.jpg

Bijlagen

• 1.png
    1.png
    17,9 KB · Weergaven: 58
Met plaatjes kunnen we niks; doe het (geanonimiseerde) bestandje er eens bij zou ik zeggen.

Maak van de puntkomma eens een komma.

Bedankt voor de oplossing van die regel HSV.(waar heeft dat nou mee te maken dat de puntkomma ineens niet meer werkt? Is dat een instelling?)

Ik was al een uur bezig het bestand helemaal te anonimiseren maar met alle macro`s etc lukte me het niet om juist dat deel erin te laten staan waar het hier om ging.Dus ik ben blij met je reactie.

Echter loopt ie nu vast op de volgende regel maar daar staat nergens een puntkomma die ik kan vervangen voor een komma .

Code:
   With Range("A12:J500").FormatConditions.Add(Type:=xlExpression, Formula1:="=AND($G12>0,$H12=0)").Interior
        .PatternColorIndex = xlAutomatic
        .Color = 65535
        .TintAndShade = 0
    End With
    [COLOR="#FF0000"] With Range("A12:J500").FormatConditions.Add(Type:=xlExpression, Formula1:="=$H12<0,50*$G12").Interior[/COLOR]
        .PatternColorIndex = xlAutomatic
        .Color = 49407
        .TintAndShade = 0
    End With

Maar er staat nu wel een komma die je door een punt mag vervangen, met name in 0,50 :rolleyes:

Okè top dat werkt nu ook weer :thumb:

Waar heeft dat nou mee te maken dat de puntkomma ineens niet meer werkt en een komma een punt moet zijn? Is dat een instelling?
Het heeft wel altijd gewerkt namelijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan