Dan gaat het nog leuker worden met de vba kennis die je bezit
LOL

Ad Fundum
De cellen waar invoer gebeurt (en op basis waarvan al die andere cellen berekend worden en een kleurtje moeten krijgen), staan die op een ander tabblad?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Privacywetgeving
Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.
Dan gaat het nog leuker worden met de vba kennis die je bezit
LOL
Ad Fundum
De cellen waar invoer gebeurt (en op basis waarvan al die andere cellen berekend worden en een kleurtje moeten krijgen), staan die op een ander tabblad?
In dat geval is wél logisch dat jouw code het niet deed.
Dan moet het Worksheet_Change event uiteraard in dat andere tabblad staan, daar zijn de cellen die WIJZIGEN / een change ondergaan.
Lees dit eerst door: http://www.ozgrid.com/VBA/run-macros-change.htm
Bestaat er een macro om ervoor te zorgen dat wanneer de originele cellen veranderen, mijn macro uitgevoerd wordt? Dan zou het idd wel wat simpeler zijn.
Lees dit eerst door: http://www.ozgrid.com/VBA/run-macros-change.htm
Private Sub Worksheet_Change(ByVal Target As Range)
If Not Intersect(Target, Range("A1:A10")) Is Nothing Then
If IsNumeric(Target) Then
On Error Resume Next
Run "ColorChangeMacro"
On Error GoTo 0
End If
End If
End Sub
Zou dit moeten werken als ik dit in de Worksheet van mijn Setup-sheet plaats en mijn andere macro ColorChangeMacro noem, of raak ik nog in de knoei omdat ik met verschillende sheets werk?
Call ColorChangeMacro
Run "ColorChangeMacro"
Het probleem is alleen dat mijn Setup in Sheet1 staat en mijn the kleuren cellen in Sheet2![]()
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.