Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Privacywetgeving
Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.
Hoi,
Cel E4 moet rood kleuren als in cel J8 een datum verschijnt van werknemers die exit zijn. Als cel J8 leeg blijft hoeft er niets te gebeuren.
Dat de werknemers exit zijn wordt ingegeven vanuit een ander blad. Bij werknemers die nog in dienst zijn, verschijnt geen exitdatum.
Het gaat erom dat als er een datum (of gewoon een waarde dus) verschijnt, dat dan een andere cel verkleurt.
Cel E4 moet rood kleuren als in cel J8 een datum verschijnt van werknemers die exit zijn. Als cel J8 leeg blijft hoeft er niets te gebeuren.
=$J$8<>""
Dit betekent dus dat er wordt gekeken naar de waarde in j8.
De waarde van e4 is dan dus niet van belang en daarom verandert de voorwaardelijke opmaak ook niet.
Oeldere
Ik begrijp dat het niet om de waarde in E4 gaat, maar als ik de waarde in E4 aanpas, zodat er in J8 geen waarde meer staat, blijft de voorwaardelijke opmaak van kracht. En dat is dan niet de bedoeling, omdat J8 geen waarde meer heeft. Toch?
Gr. Wheel.
Bij deze :thumb:
Voor E4 in de vw opmaak de volgende formule:Ik begrijp dat het niet om de waarde in E4 gaat, maar als ik de waarde in E4 aanpas, zodat er in J8 geen waarde meer staat, blijft de voorwaardelijke opmaak van kracht. En dat is dan niet de bedoeling, omdat J8 geen waarde meer heeft. Toch?
Gr. Wheel.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.