• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

voorwaardelijke opmaak uit een bereik kopieëren

• Onderwerp starter Onderwerp starter Remlo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
@sylvester-ponte, Dat het bestand in #12 en een reactie in #16 staat begrijp zelfs ik. Na #16 wordt het wat onduidelijk vandaar de vraag om een update van het bestand. Het lijkt erop dat jullie onderling contact hebben waardoor het volgen van dit draadje erg lastig wordt.
we gebruiken nu deze code:
wie is we?

Bij voorwaardelijke opmaak hoef je niets te kopiëren, slechts de range waarop de voorwaardelijke opmaak van toepassing is te wijzigen.

Heb het opgelost door voorwaardelijke opmaak toch te gebruiken.
Bedankt voor de leerrijke info

VenA en snb: korte samenvatting: het bestand bevat veel en ingewikkelde voorwaardelijke (VO) opmaak.
om deze eenvoudig te kunnen kopieren en plakken moetst er veel gewijzigd worden in de VO.
dus stelde ik voor om het kleuren aan een macro over te laten die in Worksheet_Change zijn werk doet.
nu bleek dat een gewone excel functie die een waarde wijzigt in zijn cel geen Worksheet_Change triggert.
en dus werkt de kleuring door de macro niet.
Remlo heeft nu toch maar weer gewoon VO gebruikt.

ps in verband hiermee heb ik zelf dit draadje gestart:
http://www.helpmij.nl/forum/showthr...waarde-in-cel-veranderd?p=5309975#post5309975

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan