• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

voorwaardelijke opmaak van een draaitabel

Status
Niet open voor verdere reacties.

renedecombi

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2011
Berichten
50
hallo allemaal

ik heb een vraag over voorwaardelijke opmaak
met de tabel heb ik het voor elkaar dat de opmaak automatisch meeloopt naar beneden bij invoer van gegevens
alleen krijg ik dat niet voor elkaar met de draaitabel; als ik dat handmatig invuld tot bv 500 dan wordt alles rood daaronder ik van alles geprobeerd ook staan er nog oude gegevens in het filter van de draaitabel kunnen die ook verwijdert worden ? wie kan en wil me helpen dank je wel alvast Bekijk bijlage test3.xlsm groeten rene
 
Pas je VO zo eens aan. (zie jpg'tje)
 

Bijlagen

  • 2014-02-09_234317.png
    2014-02-09_234317.png
    27,7 KB · Weergaven: 79
dank je wel voor je antwoord maar de gewone tabel op blad 1 werkt goed .
Maar ik bedoel de draaitabel op blad 3 die loopt niet mee met de draaitabel als deze meer gegevens krijgt; wel als ik handmatig tot bv 100 invoert dan wordt onder de draaitabel allles rood gekleurt tot 100 wat niet door de draaitabel wordt gebruikt dank je wel alvast groeten rene
 
Zet in de eerste voorwaarde de volgende formule:
=C4=""
en geef als opmaak op: geen opvulling

zie bijlage
 

Bijlagen

  • test3 (hs).xlsm
    32,9 KB · Weergaven: 48
Laatst bewerkt:
hartelijk bedankt voor de uitkomst ik had het al geprobeert op verschillende manieren maar dit is het helemaal bedankt nogmaals :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan