• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

voorwaardelijke opmaak, verschillende kleuren

Status
Niet open voor verdere reacties.

djarano

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2009
Goedemiddag,

ik zit met het volgende;

Ik wil 3 verschillende kleuren gebruiken om aan de geven dat het niet acceptabel is, toelaatbaar en wel acceptabel, aan het hand van groen, oranje en rood.

Ik wil graag laten zien dat een doos die tot 5% hoger is dan de verpakking van bijv. 95cm goed is, groen. Als de doos 25% hoger is als de verpakking, oranje. Als deze doos hoger dan 30% van de verpakking is wordt de cel rood.

Bijgevoegd een bestand ter verduidelijking.

iemand enig idee?

Bijlagen

Precies wat ik zocht! Zou graag willen weten hoe de formule in elkaar steekt, snap er niks van. ABS bijv. wat houdt dat in?

In ieder geval hartstikke bedankt.

De vraag bevat onduidelijkheden.
Welke cel moet er gekleurd worden, B13 of C13 ?
Boven C13 staat nl. "pak" (dat is verpakking neem ik aan) en in je voorwaarden staat dat als een doos tot 5% groter is dan de verpakking de cel groen moet worden. Als je dat juist leest, moet B13 gekleurd worden, maar ik DENK dat de vragensteller C13 bedoelt. Als dat het geval moet die cel (=C13 = verpakking) groen worden als de grootte daarin beneden (B13 + 5%) blijft.
En verder zijn de grenzen ook niet goed weergegeven:
- tot 5% groter: groen
- boven 25%: oranje
- boven 30%: rood

Maar "tot" en "boven" zijn 2 verschillende begrippen hoor!
Als bovenstaande moet gelden, dan moet je ook nog aangeven wat er tussen 5 en 25% groter moet gebeuren en wat tussen 25 en 30% groter.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan