• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

voorwaardelijke opmaak

Status
Niet open voor verdere reacties.

TheWendigo

Gebruiker
Lid geworden
3 nov 2005
ik krijg de volgende melding :
"U mag geen verenigingen, doorsneden of matrixcontanten gebruiken voor Voorwaardelijke opmaak criteria" .
Nochtans doe ik het zelfde als in mijn klad. Dat mede dank zij Gurtie tot stand is gekomen. :confused:

alvast bedankt

En wat zijn die criteria dan?

Het is de bedoeling dat er een cijfer een kleur krijgt als er 3 verschijnt. In mijn klad versie dat ik hier gisteren had lukte dat wel met een beetje hulp en nu ik het in een definitieve vorm wil gieten lukt dat niet meer.

Het is de bedoeling dat er een cijfer een kleur krijgt als er 3 verschijnt. In mijn klad versie dat ik hier gisteren had lukte dat wel met een beetje hulp en nu ik het in een definitieve vorm wil gieten lukt dat niet meer.

Daar kan toch niets aan fout gaan? Als conditie heb ik opgegeven dat de celwaarde groter is dan 3 met als gevolg dat als de conditie klopt, de letterkleur rood wordt.

Daar kan toch niets aan fout gaan? Als conditie heb ik opgegeven dat de celwaarde groter is dan 3 met als gevolg dat als de conditie klopt, de letterkleur rood wordt.

Yep weet ik en daar werkt het perfect maar ik krijg het niet goed op mijn nieuw blad. Ik snap het ook niet goed :o
Ik doe just het zelfde als op het klad.

Bijlagen

Vaag, dit is gewoon zoals je het wilt toch?

Ja dat is het. Maar hoe komt dat dat bij u wel gaat en bij niet :o:confused::(

Als ik groter dan =3 dan kan ik niet door trekken voor heel de rij en als ik ze 1 voor 1 ingeef krijg ik die eerste melding : U mag geen verenigingen ......
Hoe heb jij dat dan klaar gespeeld??
alvast bedankt

Ja dat is het. Maar hoe komt dat dat bij u wel gaat en bij niet :o:confused::(

Als ik groter dan =3 dan kan ik niet door trekken voor heel de rij en als ik ze 1 voor 1 ingeef krijg ik die eerste melding : U mag geen verenigingen ......
Hoe heb jij dat dan klaar gespeeld??
alvast bedankt

Ik heb t niet doorgertrokken, maar gewoon alle bewuste kolommen tegelijk geselecteerd en éénmalig de conditie ingegeven :rolleyes:

Ik heb t niet doorgertrokken, maar gewoon alle bewuste kolommen tegelijk geselecteerd en éénmalig de conditie ingegeven :rolleyes:

ik snap er de ballen van :shocked:
nu heb ik just het zelfde ingegeven als wat er bij jouw staat en dat werkt ook niet :shocked: krijg de melding ....
nu neem ik een kopie van de rijen en plak die in mijn goede versie en nu werkt da wel :evil:
en krijg ik die melding niet?!
nochtans wat ik hier zette is juist hetzelfde (maar zonder de namen) waar ik op bezig ben.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan