• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Voorwaardelijke opmaak

Status
Niet open voor verdere reacties.

Timmiesch

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2007
Beste Experts,

Is er iemand die mij kan vertellen hoe je werkt met voorwaardelijke opmaak in een grafiek, indien dit kan?
Ik wil namelijk in een grafiek met 10 staven een scheiding maken(een duidelijke lijn of dergelijke) tussen de staaf die erop of boven de 98% zit en voor de staaf die eronder zit!
In de tabel is me dat wel gelukt, maar kan dit ook in een grafiek?

Zie voorbeeld/Bijlage
Weet zelf niet hoe dit moet dus als iemand kan helpen!

Bijlagen

Dan zal je een nieuwe gegevensreeks moeten invoeren die je voor alle X waarden zet op 98%, en dan de een ander grafiektype voor die gegevensreeks selecteren.

Zou jij in mijn bovengenoemde voorbeeld eens kunnen laten zien wat je bedoeld?
Op dit moment weet ik niet hoe het moet!

Niet bijster veel me dunkt, hier heb je enkel een het voorbeeldbestandje al bij de eerste post. :D

Wigi, inderdaad is het niet veel verschil. Maar bij mij zag ik mijn oude topic niet meer staan, in de lijst zie ik die niet maar als ik op de link klik dan komt die wel tevoorschijn.

Maar zou jij mij willen helpen met een proffesionele grafiek. heb namelijk een ingewikkelde vraag!

PHP:
Wat is het verschil met deze topic?

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=334818

En het verschil met deze?

HTML:
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=334647

Albatros

LOL.. hier gaat het om een grafiek, daar om een tabel! wel degelijk een verschil lijkt mij!

Code:
Voorwaardelijke Opmaak in een [COLOR="Red"]Grafiek [/COLOR]

--------------------------------------------------------------------------------

Beste Experts,

Is er iemand die mij kan vertellen hoe je werkt met voorwaardelijke opmaak in een [COLOR="Red"][FONT="Arial Black"]grafiek[/FONT][/COLOR], indien dit kan?
Ik wil namelijk in een [COLOR="red"][SIZE="6"]grafiek [/SIZE][/COLOR]met 10 staven een scheiding maken(een duidelijke lijn of dergelijke) tussen de staaf die erop of boven de 90% zit en voor de staaf die eronder zit!

Kan iemand mij mee helpen?

Tabel?

Albatros

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan