• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Voorwaardelijke opmaak

Status
Niet open voor verdere reacties.

pvdo1984

Gebruiker
Lid geworden
29 jul 2009
Hoi hoi,

Ik heb in een document (zie bijlage) de en-functie en de of-functie gebruikt. Nu wil ik graag pictogrammen als zijnde voorwaardelijke opmaak toepassen op de waardes die uit deze functies komen. Helaas krijg ik het niet voor elkaar, omdat ik bij het bewerken van de regel alleen percentages/getallen kan opmaken en niet de keuze heb voor tekst.
Het is dus van belang dat ik de pictogrammen kan gebruiken als voorwaardelijke opmaak.

Hebben jullie enig idee of dit wel mogelijk is en zo ja hoe?

Bedankt.

Mvgr. Lotte

Bijlagen

geef eens in je bestandje aan, in welke kolommen je de voorwaardelijke opmaak wilt hebben en plaats de gewenste pictogrammen in een cel (I2, I3, ).

en wanneer moet de pictogram verschijn, bij true of bij false (engelse versie)?

dan wil ik er nog wel eens naar kijken (en waarschijnlijk lukt me dat ook nog wel).

met vriendelijke groeten,

Oeldere

Laatst bewerkt:
Bedoel je zoiets? De TRUE en FALSE zijn vervangen door een groen vinkje en een rode X, het vinkje is de letter "a" in de Marlett font, de rode X is de letter "r". De groene en rode kleur via voorwaardelijke opmaak.

Bijlagen

Helemaal top! Dit bedoelde ik inderdaad.

Super bedankt voor jullie hulp! Hier was ik zelf nooit aan uit gekomen.

Gr. Lotte

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan