• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

voorwaardelijke opmaak

Status
Niet open voor verdere reacties.

wally1968

Gebruiker
Lid geworden
26 dec 2007
Is het mogelijk dat bv in cel A1 een tekst in komt dat het automatisch omrand word en dat er niets in komt dan niet
Het probleem is echter dat ik niet op voorhand kan zeggen welke tekst erin komt, want dat gebeurd door vertikaal zoeken

Is het mogelijk dat bv in cel A1 een tekst in komt dat het automatisch omrand word en dat er niets in komt dan niet
Het probleem is echter dat ik niet op voorhand kan zeggen welke tekst erin komt, want dat gebeurd door vertikaal zoeken

Ja dat kun je doen met voorwaardelijke opmaak

Ok nu nog weten hoe want ik heb het al eens geprobeerd maar kan er niet aan uit
ik heb ook even een bestandje bijgevoegd

Bijlagen

Ehh je vraag klopt niet, er komt namelijk NOOIT niets in je cel, want je hebt er een formule in staan.

@Jacques,

Maakt niet uit voor de vwopmaak, wist trouwens niet dat ie nog uitstond. Die optie staat bij mij altijd aangevinkt.
Maar bedankt voor de opmerking:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan