• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Voorwaardelijke opmaak

Status
Niet open voor verdere reacties.

kloosterofobie

Gebruiker
Lid geworden
12 sep 2005
Momenteel ben ik bezig met het maken van een planning in Excel. Dit is redelijk gelukt alleen loop ik vast op 1 ding; de vakanties en feestdagen.

Ik heb dit in een matrix staan maar krijg de voorwaardelijke opmaak niet voor elkaar. Ik heb in het voorbeeld de bouwvak ingevuld. In de planning krijg ik de maandag grijs wat betekent dat dit een vrije dag is. Het lukt mij echter alleen met Verticaal zoeken.

Kan iemand mij op weg helpen met het zoeken in een matrix alwaar dan de voorwaardelijk opmaak uit rolt?

groeten,

Kloosterofobie

Bekijk bijlage voorbeeld.xls

Halo,

Je vraag is veel gelezen maar nog geen reactie dus hierbij een tegen vraag.
Waarom moet het een matrix zijn ? Is het niet mogelijk om de data van de vakantiedagen onder elkaar te plaatsen ?

Is onderstaande iets van Excel 2013 of is het van ASAP?
Code:
=_xlfn.WORKDAY.INTL(D6;1;1;0)
Na het opslaan in Excel 2007 kreeg ik "#NAAM!"
Ik heb er maar even een ander formuletje in gezet (rij 6).

Ook heb ik 5 december als test even in de matrix gezet.

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Mooi,

Ik heb nog geen antwoord gekregen op mijn vraag.

Laatst bewerkt:
Ik gebruik enkel office 2010.

Ik ben nog verder gegaan met de voorwaardelijke opmaak en nu doen mijn vrije dagen het niet meer. Er is niets aan de formule gewijzigd. als ik een 3 regel verwijder doet de formule het wel. Het is de bedoeling dat er een stuk of 25 handelingen gepland gaan worden

Kan iemand mij helpen?Bekijk bijlage LEAN planning afbouw.xlsm

Zonder te hebben gekeken naar je bestand, is het meestal de voorwaarde die je er aan stelt.
Welke geef je voorrang (die zet je bovenaan).

Ha, dat verklaart een hoop.
Het wordt tijd dat ik met de tijd mee ga (Excel 2007).
Dank voor je reactie @gerard.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan