• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Voorwaardelijke opmaak

Status
Niet open voor verdere reacties.

CMt2016

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2016
Bekijk bijlage help mij 1.xlsx

Hi,

Ik heb een probleem met mijn voorwaardelijke opmaak. Ik wil in kolom G tot en met K waardes invullen die ik heb gemeten. Indien het getal tussen de max en de min is, moet dit groen worden. Indien het buiten de min en max valt, moet het rood worden. Ik kan dit door middel van voorwaardelijke opmaak doen. Maar nu heb ik (in mijn oorspronkelijke bestand die ik niet heb gemaild) 100 rijen. Om dus 100+100 regels van voorwaardelijke opmaak te maken, vind ik overbodig. Is er een manier om gemakkelijk al die 100 rijen te voorzien van voorwaardelijke opmaak? Waarschijnlijk moet er dan een regel van 'tussen' en een regel van 'niet tussen' komen.

Groeten.

Bedoel je zo?
Bekijk bijlage help mij 1 Q.xlsx

Dit kan je oplossen door de waarden die je als voorwaarde stelt niet geheel vast te zetten (met de $ teken), maar alleen de kolom. Op deze manier wordt altijd de waarde van kolom E of F aangehouden, maar wijzigt de rij mee.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan