• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

voorwaardelijke opmaak

Status
Niet open voor verdere reacties.
hey,
hij doet het niet,
Wat mijn bedoeling is; als iemand op 15/2/2018 verjaard, en geboren is op 15/2/1963 zijn cel kleurt 10 dagen voor de verjaardag om de datum zeker niet te vergeten. Na 15/2 zou dan de kleur uit de cel weer weggaan. dit alles speelt zich af in cel (kolom K).
Thanks , voorbeeld erbij!Bekijk bijlage Map100.xlsm

Kan dan ook eventueel in vo geplaatst worden, misschien plaats ik het verkeerd , ik heb office 10
thnks, Eric

hij doet het niet
Is een opmerking waar we hier niets mee kunnen. Graag vermelden WAT er niet goed gaat.

misschien plaats ik het verkeerd
Misschien wel, maar in je bijgevoegde voorbeeld zie ik geen enkele poging om de eerdere genoemde oplossingen te verwerken. Er staat zelfs geen enkele VO-voorwaarde in je sheet! Kan ik dus niet controleren...

Ik heb ze als éénmalige service ingevoegd in je voorbeeld, maar graag ook wat meer informatie terug en laat mij ook zien wat je zelf gedaan hebt.

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Ik heb NU() vervangen door VANDAAG(), hierdoor wordt er alleen met de datum gerekend.
De formule wordt dan
Code:
=EN(J4<>"";DATUM(JAAR(VANDAAG());MAAND(J4);DAG(J4))-VANDAAG()>=0;DATUM(JAAR(VANDAAG());MAAND(J4);DAG(J4))-VANDAAG()<=10)
Dat geeft als resultaat
EricRoodhoofd.PNG

Succes,

voorwaaerdelijke opmaak

hey, heb jou vo gekopieerd en geplakt in mijn bestand , doet hij weer niet, geef het bestandje even mee, de informatie is niet gevoelig!Bekijk bijlage Adresboek.xlsm
Als je het kan plaatsen en werkt zou ik je heel dankbaar zijn , en ook als je me even kan zeggen waar je het plaatst!

He WoutMag,

Heb even geprobeerd met een kleine aanpassing qua cellen, nou doet hij het!
Heel heel erg bedankt!!
Groeten Eric

Graag gedaan, fijn dat het gelukt is.

Volgens mij is het gebruikelijk om je vraag nu te markeren als beantwoord.
Ik denk dat dat boven in op de eerste serie items kan, maar weet het niet zeker.

Het is geen wonder dat het niet werkt in je bestandje. De formule in K3 verwijst naar K2, er staat VO-condities tussen aanhalingstekens, etc.

Blij dat het werkt, ik sluit dit onderwerp af.

P.S. Sinds wanneer zijn namen, adressen, telefoonnummers en geboortedatum niet privacy-gevoelig? Ik zou het bestand weer verwijderen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan