vorige instalatie is niet voltooid

Status
Niet open voor verdere reacties.

myzep

Gebruiker
Lid geworden
22 okt 2003
Berichten
75
hi,
Ik krijg al de hele tijd het onderstaande melding tijdens het instaleren van een cursus.Ik heb mijn pc opnieuw opgestart maar het lukt niet om die cursus te instaleren, wil iemand me aub helpen?
(ik gebruik xp prof)
een vorige instalatie van een programma is niet voltooid u dient uw computer opnieuw op te starten om de instalat te voltooien voordat u de computercursus instalatie start de instalatie van computer cursus wordt nu afgesloten.
 
een optie zou kunnen zijn om binnen "deze computer" "software", te proberen de cursus te "verwijderen / de-installeren". Staat die daar niet tussen dan rest wellicht weinig anders dan handmatig in het systeem de mappen op te sporen en te deleten.

Daarna -en da's zeker niet het onbelangrijkste bij een handmatige verwijdering- de register editor starten en zoeken naar mappen die verwijzen naar de cursus.
Register editor start je middels Start -> uitvoeren en dan typ je regedit

Maar pas op !!! In het register wijzigingen aanbrengen is gevaarlijk !!! Maak eerst een backup van je register en als je daarna zaken verwijdert, wees er dan 101% zeker van dat de "sleutel" die je gaat deleten ook echt naar een onderdeel van de cursus verwijst. Bij twijfel dus geen sleutels verwijderen.

Hierna zou de installatie probleemloos moeten verlopen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan