• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Vorige/volgende tabblad met muisknoppen verder en terug.

Status
Niet open voor verdere reacties.

matthiej88

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2010
Hoi,

Bij mijn vorige werkgever werkten we met office2013. Hierin kon ik met de "terug" en "verder" knop van mijn muis naar het vorige en volgende tabblad gaan. Bij mijn nieuwe werkgever werken we met office365 en heb ik uiteraard ook een andere muis. Ik kan nergens een optie vinden waarin ik dit aan kan passen of toe kan voegen.

Concreet: Is het mogelijk om met de "terug" en "verder" knop van de muis een vorig of volgend tabblad te selecteren?

Alvast bedankt,
Matthijs

Dat was dan hoogstwaarschijnlijk een zelf geschreven UDF, want deze zit toch niet standaard in Excel ook niet in de versie xl2013 of xl2015.

Heb zo'n knopjes gemaakt voor u:

ps: je kan die 2 codes ook achter een sneltoets hangen.

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Nou, ik weet bijna zeker dat het geen zelfgeschreven UDF is. Ik dacht dat het wellicht nog te maken kon hebben met het type muis?

Is het nog een beetje haalbaar om zelf zo'n UDF te schrijven?

Nu met de 2 commando's als muis-item toegevoegd.

PS De code komt voor een groot gedeelte van WIm Gilis , met dank!!

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Nou, ik weet bijna zeker dat het geen zelfgeschreven UDF is. Ik dacht dat het wellicht nog te maken kon hebben met het type muis?

Is het nog een beetje haalbaar om zelf zo'n UDF te schrijven?

Volgens mij doet Ctrl + PgDown/PgUp hetzelfde

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan