Vormgeving in XP wisselt tussen 2000 en XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

Azurewrath999

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2006
Berichten
12
Hey!

Ik stel deze vraag eigenlijk voor me zus. Normaal gesproken fix ik haar computer regelmatig, alleen nu is er een probleem opgedoken die ik zelf ook niet snap.

Haar laptop gebruikt Windows XP en ziet er dus ook als XP uit (vormgeving). De laatste tijd verandert het uiterlijk gedeeltelijk naar Windows 2000. Met gedeeltelijk bedoel ik dat soms de taakbalk er nog goed uitziet, maar alle vensters een 2000 vormgeving hebben. Of dat alles er als 2000 uitziet, maar als je in start kijkt het nog XP-stijl is.

Het probleem is soms op te lossen door gewoon in opties XP-stijl selecteren (hoewel het daar al standaard op staat). Het werkt ook maar soms.

Als jullie meerdere details van de computer nodig hebben kan ik ze in een volgende post zetten, omdat ik nu geen toegang heb tot laptop.

Alvast vriendelijk bedankt.

Thomas
 
Laatst bewerkt:
denk dat je het beste het reg bestand van regel 187 kan proberen.

het reg bestand kan je gewoon uitvoeren
geen garantie echter dat het werkt.
 
Hoe moet ik dat doen. Ik heb in het register geprobeerd om te importeren, maar ik kan geen links importeren. Moet ik hem op één of andere manier opslaan als "geen-link"?
 
Ik ben er achter gekomen. Het heeft geholpen. Bedankt!

Alleen heb ik nu een nieuw probleem. Ik had eerder systeem herstel geprobeerd om ervan af te komen voordat ik hier hulp zocht. Nutteloos om te zeggen dat het niet werkte, maar er kwam een foutmelding dat herstellen naar een eerder punt gefaald was. Nu krijg ik als ik de laptop aanzet in het zwart de vraag of ik de partitie wil formateren "F" of of ik terug wil naar de startpagina van pc-herstel of "V" sluiten.

Heb je nog meer raad?
 
zou het antwoord hierop zo niet weten.

je kunt het best een nieuwe topic openen met een gedetailleerde omschrijving van dit probleem.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan