VPN account Citrix

Status
Niet open voor verdere reacties.

Renie

Gebruiker
Lid geworden
21 aug 2004
Ik heb voor mijn werk een VPN account, via Citrix, Jaren maak ik hiervan al gebruik, tot een maand terug, werd dat geblokkeerd. Ik moet van de citrix server een bestand installeren, en dat wordt geblokkeerd.
Eerst wordt er gevraagd om directx te mogen installeren, daarvoor geef ik toestemming, en vervolgens krijg ik een foutmelding. dat windows die server blokkeert. Ik heb met de helpdesk van mijn werk alles geprobeert, virusscanner uit, veiligheid internet op de laagste stand. Ik ben de beheerder van de computer, dus ik mag alles installeren, niets helpt. Wie heeft er nog een idee, om dit op te lossen.

Ik heb alle updates voor Windows geïnstalleerd.

mvg

René

Werkt het ook niet als je het systeem even direct op het netwerk van je werk aansluit?

Dat kan niet, dat programma heb ik nodig om in te kunnen loggen. Volgens de helpdesk komt het door windows XP een veriligheidsuodate of zo. Deze maakt het onmogelijk dit te installeren

Ook geprobeerd met de firewall uitgeschakeld?

Kun je het installatie bestand niet lokaal op je werk installeren? Of eventueel via USB stick?

Wat als je de site opgeeft als vertrouwde site? Extra->Internetopties->tabblad Beveiliging-> vertrouwde websites -> Klik op websites en vul het adres van je werk in.

bovenstaande ook allemaal gedaan, er wordt gedacht aan een update van windows, die het nu tegenhoud. Het lijkt net of ik geen rechten genoeg heb in windows

Kijk eens of het helpt je zelf eigenaar te maken van de C-schijf. Eigenschappen > beveiliging > eigenaar > bewerken.

Ik heb geprobeert jou pad te volgen, maar ik kom wel bij eigenschappen, maar de beveiliging en eigenaar zie ik niet. Wellicht doe ik iets fout of kijk ik op de verkeerde plek. Maar kun je mij wat meer helpen hierin?

Pad was ook niet volledig, had even geen Windows XP in de buurt.
Eigenschappen > tabblad beveiliging > knop geavanceerd > tabblad eigenaar > Account selecteren, vinkje neer zetten bij "Eigenaar van subcontainers en objecten vervangen" > knop toepassen.

Als ik begin bij eigenschappen C schijf, zie ik geen beveiliging, ik doe dit toch via de verkenner en dan naar C schijf rechtermuisknop? Of moet ik een andere weg volgen?

Maak je soms gebruik van een systeem van je werk en heb je geen Administrator rechten?

attachment.php

Bijlagen

• Tabblad beveiliging.jpg
    Tabblad beveiliging.jpg
    33,5 KB · Weergaven: 140
Ik wil iedreeen bedanken voor het meedenken, maar het is vandaag opgelost door de helpdesk van mijn bedrijf. Gelukkig, want je wordt er een beetje kriegelig van.

Er is een extra bestandje geinstalleerd, wat precies weet ik ook niet, sorry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan