VPN adapter niet zichtbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

gjvned

Gebruiker
Lid geworden
10 jun 2002
Beste helpers,

Tijdens aanpassen van mijn startmenu is mijn VPN adapter niet meer zichtbaar bij het /inbelverbinding/maken nieuwe verbinding.
Als netwerkonderdelen staan de benodigde VPN ondersteuningen, echter in systeem als (virtueel) modem staat VPN adapter niet meer gemeld. Ondanks software/Windows setup/communicatie/VPN ondersteuning, eerst niet aangevinkt opnieuw opstarten, erna wel aangevinkt, opnieuw opstarten. ( ik hoop dat ik nog duidelijk ben)
Nog oplossingen mogelijk? Ik hoor het graag.
Gertjan

Krijg je de VPN verbinding ook niet bij het instellen van de verbinding. Dus eerst kiezen voor een bedrijfsnetwerk / IP en later pas voor de keuze van VPN.

Ik denk dat ik niet begrijp wat je bedoelt, momenteel is er een (usb)isdn-modem aangesloten met RVS software. Dit werkt normaal.
Tot vanochtend had ik geen problemen met mxstream.
De verbinding heb ik inmiddels verwijderd maar kan nu geen nw verbinding meer opzetten want nu blijkt dat de VPN adapter die ook zichtbaar moet zijn bij "nieuwe verbinding maken/selecteer een apparaat" er niet meer in staat en er ook niet meer in is te krijgen na div.pogingen.

VPN via een adsl of Kabel ken ik wel, echter de verbinding via een ISDN ken ik niet.
volgens mij moet je dan via ISDN verbinding krijgen met Internet, dan het IP adres opgeven van je werk, en moet je vervolgens via een login, binnen kunnen komen.

Het betreft een asdl verbinding, in een thuisnetwerkje.

Laat ik de vraag anders stellen:
Bij inbelverbinding/nieuwe verbinding maken vraagt het programma om een modem, het herkent de vpn adapter niet, komt niet in het scherpje voor. ( wellicht een driver die niet goed wordt geladen? welke dan? )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan