VPN connectie opzetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

JeroenI

Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2006
Goedendag,

Ik heb zojuist in win2k3 een VPN verbinding aangemaakt. Met mijn laptop kan ik op het interne ip-adres ook een verbinding krijgen. Echter wanneer ik een verbinding probeer te maken met mijn externe ip adres, dan kan hij geen verbinding krijgen met de VPN. Port 1723, die voor zover ik weet nodig is om de verbinding van buitenaf te maken, is geforward in de router.

Iemand enig idee wat het kan zijn?

Alvast dank.

Vr.gr.,
Jeroen

Ah 1000 maal excuus. Intern connecten met het externe ip adres gaat niet. Ik heb het vanaf een externe lokatie geprobeerd en dat werkt wel, althans... hij verify'd de username en password, dat geeft hij aan. Echter na 1 minuut ongeveer zegt hij: Disconnected. Error 721. The remote computer did not respond.

hmm :(

Het is opgelost, met een simpele firmware upgrade van mijn modem.

VPN automatisch networkmapping

Goedendag,

Ik heb een VPN connectie, maar ik wil eigenlijk, wanneer de VPN connectie tot stand is gekomen, er gelijk een network mapping gemaakt word met de server waar hij een connectie mee maakt. Iemand enig idee hoe ik dit realiseer? Ik heb al wel een user profile ingesteld in de AD users, maar deze word niet aangemaakt bij de connectie.

Alvast dank.

Vr.gr,
Jeroen

ik heb je berichten samengevoegd gaat volgens mij over hetzelfde onderwerp.

ik wou het ook maar ik geloof dat ze toen zeiden dat het gewoon niet kon.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan