boeffie
Gebruiker
- Lid geworden
- 10 jul 2001
Hallo Helpmij leden,
Ik heb sinds een paar weken het probleem dat mijn laptop's VPN verbinding het niet meer doet via VPN en het Tele2 20mb adsl netwerk. Ik heb mijn It helpdesk op het werk al gevraagt en die hebben mijn VPN nagekeken, en alles staat goed ingesteld. Dit klopt ook, want als ik bij mijn ouders de verbinding aangooi werkt VPN en kan inloggen in het bedrijfsnetwerk., Idem dito bij de buren met Orange.
Ik heb de helpdesk van tele2 al meerderemalen aan de lijn gehad maar die kunnen mij niet helpen, omdat ze VPN niet (meer) ondersteunen. Hebben jullie enig iedee hoe ik mijn tele2 router moet instellen, zodat ik weer kan inloggen op het bedrijfsnetwerk?
Volgens sommige op het tele2 forum moet ik de volgende instellingen aanpassen in de router:
Application +++ Trigger +++ Open
Name +++ Protocol - Port Range +++ Protocol - Port Range
+++ Start End +++ Start End
VPN1 +++ TCP/UDP 500 500 +++ TCP/UDP 500 500
VPN1 +++ TCP/UDP 10000 10000 +++ TCP/UDP 10000 10000
Dit heb ik gedaan maar dan werkt het nog steeds niet
Mijn VPN heeft de volgende instellingen:
Server: 135.196.66.8
Transport: UDP port 4500
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, alvast bedankt
Ik heb sinds een paar weken het probleem dat mijn laptop's VPN verbinding het niet meer doet via VPN en het Tele2 20mb adsl netwerk. Ik heb mijn It helpdesk op het werk al gevraagt en die hebben mijn VPN nagekeken, en alles staat goed ingesteld. Dit klopt ook, want als ik bij mijn ouders de verbinding aangooi werkt VPN en kan inloggen in het bedrijfsnetwerk., Idem dito bij de buren met Orange.
Ik heb de helpdesk van tele2 al meerderemalen aan de lijn gehad maar die kunnen mij niet helpen, omdat ze VPN niet (meer) ondersteunen. Hebben jullie enig iedee hoe ik mijn tele2 router moet instellen, zodat ik weer kan inloggen op het bedrijfsnetwerk?
Volgens sommige op het tele2 forum moet ik de volgende instellingen aanpassen in de router:
Application +++ Trigger +++ Open
Name +++ Protocol - Port Range +++ Protocol - Port Range
+++ Start End +++ Start End
VPN1 +++ TCP/UDP 500 500 +++ TCP/UDP 500 500
VPN1 +++ TCP/UDP 10000 10000 +++ TCP/UDP 10000 10000
Dit heb ik gedaan maar dan werkt het nog steeds niet
Mijn VPN heeft de volgende instellingen:
Server: 135.196.66.8
Transport: UDP port 4500
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, alvast bedankt
Laatst bewerkt: