Vpn

Status
Niet open voor verdere reacties.

Boezih

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 jan 2004
Ik heb op t moment een router (sweex) waardoor ik maar 1 VPN verbinding tegelijk kan maken. Ik vroeg me af of ik bv met NAT of een ander protocol meerdere VPN-verbindingen tegelijk kan maken. Als dit niet mogelijk is, is het dan wel mogelijk met andere routers en aan welke kenmerken kan ik dat dan herkennen?

Alvast bedankt voor het advies.

Martin

Je kan maar op een VPN verbinding tegelijkertijd inloggen, maar meerdere inbel,VPN verbindingen zijn altijd mogelijk. Het is nat. altijd mogelijk om via netwerken meerdere computers daarvan gebruik te laten maken kijk maar eens hier:

ik hoop dat het werkt grtx Beorn

Hoezo?

Geplaatst door Boezih
Ik heb op t moment een router (sweex) waardoor ik maar 1 VPN verbinding tegelijk kan maken. Ik vroeg me af of ik bv met NAT of een ander protocol meerdere VPN-verbindingen tegelijk kan maken. Als dit niet mogelijk is, is het dan wel mogelijk met andere routers en aan welke kenmerken kan ik dat dan herkennen?

Alvast bedankt voor het advies.

Martin

waarom? je kan toch maar met 1 computer een internetverbinding tot stand brengen, de rest gaat via networking 2 computers kunnen 1 internetverbinding delen maar als 1 computer internetverbinding heeft kan de 2e alleen via het netwerk gebruik maken van het internet, tenzij je nat. asdl hebt met isdn en 2 internet accounts op 2 lijnen. zoek via google maar eens naar internet sharing, waarschijnlijk vind je daar je antwoord

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan