vraag aan alle medewerkers van Helpmij.nl of van een ander forum

Status
Niet open voor verdere reacties.

TheNeonator

Gebruiker
Lid geworden
4 mei 2012
Hallo medewerkers van helpmij.nl of een ander forum, heeft iemand goede tips om aan leden te komen enzo? ik bedoel hoe komt het dat helpmij.nl zoveel leden heeft? want in het begin is er niemand en hoe kan je dan het beste opstarten?

Laatst bewerkt door een moderator:
Het promoten van het forum, via sociale media bijv. verder moet de site er gebruiksvriendelijk uit zien.

Je zal je moeten onderscheiden van de rest van de fora.
Hoe ?, dat zal je zelf uit moeten zoeken, begin een forum wat er nog niet is en waar vraag naar is.
De meest simpele uitvindingen zijn toch dingen waarvan je dacht:"dat had ik ook wel kunnen verzinnen"

Laagdrempelig is ook belangrijk,
wanneer je eerst heel je hebben en houwen in moet vullen ergens wordt er al snel afgehaakt.

Groeten Marcel

1) Reclame is het belangrijks
|
---> social media (gratis) / betaald (internet banners)

2) Vriendelijk eruitzien

Vergeet niet dat Helpmij.nl reeds vanaf 1999 bestaat, dus meer dan 13 jaar leden krijgt.

Inderdaad. Volgens mij zijn alle grote fora ontstaan in de vorige eeuw; Tweakers, Fok!, Helpmij. Dus de belangrijkste tip is 'een lange adem hebben'.

Laatst bewerkt door een moderator:
oke bedankt allemaal voor de tips allemaal ik heb nog maar een lid maar dan volgen er hopelijk wel meer :P bedankt nogmaals!

Indien je forum geen directe concurrentie voor Helpmij.nl is, kun je je website ook plaatsen in je handtekening.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan