vraag aan gta sa spelers

Status
Niet open voor verdere reacties.

kevin sk8erboy

Gebruiker
Lid geworden
26 jul 2004
ik al een tijd gta sa, maar heb er een mod op gezet voor xenon koplampen. nu heb ik sinds kort dat hij het filmpje aan het begin overslaat, en dat ik niet meer kan instappe. ik kan zo lang op enter drukken als ik wil, hij stapt neit in. druk ik op esc. en ga dan weer trug t spel in, stapt hij in, en kan ik weer niet rijden. maar ook neit uitstappen. dan moet ik eerst weer op esc drukken voor dat hij uitstapt, en dan ben ik weer trug bij af.:confused:

mijn vraag aan de gta sa spelers, kan iemand even de orginele "partical.txd" posten of mailen?
te vinden in: C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas > en dan in de "models map"

alvast bedankt

mzzlss

kevin

alsjebliefd, effe unrarren en dan kan je hem erin zetten hopelijk werkt het:thumb:

Bijlagen

nou, hij doet het nog steeds niet, dus als ik tijd heb instaleer ik hem wel weer opnieuw (nu moet ik wel de map verwijderen wat ik de vorige keer was vergeten:p ) en dan hoop ik dat hij het doet.

dat vind ik ook altijd zo jammer, als je een mod in t spel zet is er kans dat t spel in de soep loopt, daar heb ik al ervaring me sinds gta 3:p

mjah, het zag er leuk uit voor eventjes.

iig bedankt.

mzzlss

kevin

ik heb t al gevonde, mijn stuurtje is ook aangesloten omdat ik de pedalen voor t spel gebruik, en die lag op t snoer en waarschijnlijk was toen een knopje ingedrukt:p

stom foutje maar t kan gebeuren:o :p

mzzlss

kevin

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan