[vraag]een screen recorder

Status
Niet open voor verdere reacties.

guku116

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2007
hallo daar

ik zoek een screen recorder voor goed me te kunnen recorden

met hypercam of camtasia lagg ik heeeel hard

ik gebruik nu screen recorder gold
maar dat loopt alleen lekker als ik het op uncompressed zet.. maar dan is 20 seconden recorder 120mb

is er een manier voor die 120Mb kleiner te maken..
of heeft iemand een goede recorder

ik record games zoals: runescape,space cowboy vooral PvP

dus eigenlijk 2 vragen:
1.iemand een beter recorder?
2.een manier voor die 120Mb of andere heel grote file sizes voor 10 seconde film kleiner te make?

tyvm:thumb:

Of hij beter is weet ik niet, http://www.zeallsoft.com/super-screen-capture.html omdat ik screen recorder niet ken.

Ik gebruik hem zelf ook soms, maar meer om soms wat uitleg te geven en de kwaliteit vind ik daarvoor acceptabel. Ik neem nu net 30 seconden op en het resultaat is ongeveer 9mB .avi bestand.

Probeer het eens zou ik zeggen.

inderdaad, kan enkel maar Fraps aanraden, een echte aanrader. gratis trial version, (die maar een kleine 30 sec. opneemt, volledige versie kan eindeloos lang openemen). kwaliteit is behoorlijk, en de files zijn niet al te groot. je kan de settings veranderen zodat de opname files kleiner zijn, maar uiteraard gaat dit dan ten koste van performance. ook de bediening is heel gebruiksvriendelijk en je kan de shortcut toetsen zelf veranderen, (gebruik zelf altijd de . (punt) voor rec).

een ander redelijk (slechter dan Fraps) progamma is Game cam. heeft veel meer functies, (je kan tijdens de recording heel erg veel dingen veranderen, contrast, brightness, etc etc), maar de beeld kwaliteit is slechter dan Fraps, en persoonlijk kan ik maar het maar niet voor elkaar krijgen om tevens geluid op te nemen bij het beeld. misschien dat dit komt omdat t een trial versie is.

dus, om kort te gaan; FRAPS.

leon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan