• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

vraag excel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Magnett

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 okt 2008
Berichten
2
Dag mensen,

Ik heb excel 2007 en ik wil dat de eerste 2 rijen in mijn sheet altijd zichtbaar zijn, dus ook als ik naar beneden scroll. Ik zet namelijk een aantal kruisjes in kolommen, maar als ik ergens bij rij 100 die kruisjes wil zetten dan weet ik niet meer welke kolom wat is en dan moet ik weer omhoog scrollen.

Volgens mij is er een simpele oplossing, maar ik kom er niet achter...

Alvast bedankt,
Magnet
 
Dag mensen,

Ik heb excel 2007 en ik wil dat de eerste 2 rijen in mijn sheet altijd zichtbaar zijn, dus ook als ik naar beneden scroll. Ik zet namelijk een aantal kruisjes in kolommen, maar als ik ergens bij rij 100 die kruisjes wil zetten dan weet ik niet meer welke kolom wat is en dan moet ik weer omhoog scrollen.

Volgens mij is er een simpele oplossing, maar ik kom er niet achter...

Alvast bedankt,
Magnet

Selecteer cel A3
Ga vervolgens naar Venster - Deelvensters blokkeren.

Met vriendelijke groet,


Roncancio
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij is er een simpele oplossing

Inderdaad, je moet Titelblokkering opzetten. Dat zal wel bij Beeld staan, maar ik heb geen Excel 2007 dus dat kan ik niet precies zeggen. Voor dat je dat instelt, zet je de cursor op rij 3.

En graag in het vervolg een passende titel zoeken voor jouw vraag. Het zijn hier allemaal Excel vragen, dus dat hoef je al niet als titel te nemen.

Wigi
 
Graag gedaan.
Gaarne vraag dan op opgelost zetten.
Bvd.

Met vriendelijke groet,


Roncancio
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan