Vraag ivm JavaScript

Status
Niet open voor verdere reacties.

TheFlippo

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 nov 2008
Ik heb een probleem(pje) Tis misschien voor andere niet ingewikkels maar ik begrijp niet hoe ik het voor elkaar kan krijgen. Het volgende is aan de hand.

Ik heb een javascript dat op een site geladen kan worden: het adres hiervan is alsvolgt:

HIER STOND EEN SCRIPT

Wat wil ik hier nu mee doen? Dit javascript hoort bij een spel, genaamd The West. Je kunt er spelen met steden e.d. En in die steden kun je mensen promoveren tot Gemeenteraad en vervolgens tot Oprichter. Vandaar ook in het scriptje promote, Tussen haakjes staat mijn spelers ID. Wat wil ik nu? Nou als ik naar een andere stad ga dan wil ik oprichter worden. Om dit ongemerkt te worden zal ik het adres van dat java script aan de oprichter moeten geven. Deze zal dat vervolgens twee keer moeten laden op de site van het spel anders werkt het niet. Nu weet ik zeker dat dat anders kan alleen heb ik geen verstand van websites maken en javascript en dergelijke.

Dus nu is mijn vraag: kun je dat javascript linken? dat je de oprichter van desbetreffende stad alleen maar een link hoeft te geven en dat als ie daar op klikt, dat ie mij dan, zonder dat ie t weet, oprichter maakt. Het javascript moet geladen worden op de volgende site:

-neen-, dus dacht ik van, dat zet ik dat adres van dat javascript er gewoon achter, nou dat werkt dus niet :p dus hoe laad ik dat javascript op deze site via een link?

(k weet, k leg het ingewikkeld uit maar k heb er nu eenmaal niet heel veel verstand van)

Als iemand mij duidelijk kan uitleggen hoe ik dit doe, top :thumb:

Laatst bewerkt door een moderator:
Niet. Omdat JS client-side is, gaat dat niet.

dat je de oprichter van desbetreffende stad alleen maar een link hoeft te geven en dat als ie daar op klikt, dat ie mij dan, zonder dat ie t weet, oprichter maakt. Het javascript moet geladen worden op de volgende site:

Wat je dus wilt is iemand anders zijn spel vernaggelen omdat jij beter wilt worden. Dit heet meestal (in de ruime zin) cheating.

Uit de help-files van de site:
Het spel mag alleen met gewone browsers worden gespeeld. Bots, scripts en andere programma's die het spel veranderen zijn helemaal verboden.

Niet doen dus.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan