Ik heb een vraagje m.b.t. mijn 5.1 surround set. Ik heb vanmorgen een nieuwe geluidsset op de kop getikt en deze aangesloten op mijn PC. Nu is het probleem dat de subwoofer het prima doet en ook de 2 voorste boxen. Ik heb echter 3 speakers (2 achter en de speaker die je achter je beeldscherm bijvoorbeeld kan zetten (ben de naam even kwijt), hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel) die niet werken. Het gaat om de Creative Inspire T6100 geluidsset.
Het frappante is dat als ik een test doe via mijn VIA HD Audio Deck er uit alle speakers geluid komt. Enkel als ik muziek wil luisteren of een HD DVD wil bekijken komt er slechts door 2 speakers geluid.
Ik zal even wat gegevens verstrekken van mijn PC. Ik sluit de jack (groen, oranje, zwart) aansluitingen overigens aan op mijn moederbord.
Moederbord: ASRock A780GXH/128M
VIA HD Audio Deck
Configuraties XP
Ik hoop dat jullie mij wellicht kunnen helpen
.
Bij voorbaat dank.
Het frappante is dat als ik een test doe via mijn VIA HD Audio Deck er uit alle speakers geluid komt. Enkel als ik muziek wil luisteren of een HD DVD wil bekijken komt er slechts door 2 speakers geluid.
Ik zal even wat gegevens verstrekken van mijn PC. Ik sluit de jack (groen, oranje, zwart) aansluitingen overigens aan op mijn moederbord.
Moederbord: ASRock A780GXH/128M
VIA HD Audio Deck
Configuraties XP
Ik hoop dat jullie mij wellicht kunnen helpen

Bij voorbaat dank.