Vraag m.b.t tot ATI/NVIDIA of nieuw systeem.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mentosz

Gebruiker
Lid geworden
12 nov 2008
Berichten
146
Hé,

Ik heb wat rondgekeken op internet en loop een beetje vast. Ik ga binnenkort een nieuwe pc aanschaffen. Niet bedoeld voor High End Gaming, gewoon PES2010, FootballManager, dat F1 spel wat er aan komt, alleen wil ik dan wel alles goed op hoge kwaliteit spelen. Dus mijn vraag aan jullie waar moet ik op letten als ik een PC aanschaf. Gewoon even zeggen welke keuze zou jij doen, en waarom. Want ik ga binnenkort even door alle computergidsjes bladeren en iets uitzoeken maar dan wil ik wel weten welke processor en welke videokaart ik moet hebben.

AMD + NVIDIA GEFORCE
AMD + ATI RADEON
INTEL + NVIDIA GEFORCE
INTEL + ATI RADEON
 
Laatst bewerkt:
Wat is je budget?

Anders zou ik: Intel/ATI radeon doen
 
Alles bij elkaar wil ik niet ver over de 600 zitten, dus zeg maar 650 max. Dan heb ik het liefst wel een beeldscherm inbegrepen en voor de duidelijkheid ik haal er één bij een winkel niet zelf samenstellen.
 
Dat word lastig maar ik zal eens kijken. Ik raad je aan samenstellen. dat is goedkoper voor meer.
 
Laatst bewerkt:
Ga je kijken naar bestaande computers, of hoe bedoel je? Ja, maar bij samenstellen heb je alleen garantie op al die losse goederen, lijkt me nogal onhandig.
 
Ja ik kijk naar bestaande computers maar bij azerty word hij voor 44 euro in elkaar gezet en 1 jaar garantie.
 
Ga je kijken naar bestaande computers, of hoe bedoel je? Ja, maar bij samenstellen heb je alleen garantie op al die losse goederen, lijkt me nogal onhandig.

juist niet ook al zijn het alle onderdelen ben je zeker van je producten!

azerty is een goede winkel daar kun je voor dat budget zeker een goed systeempje in elkaar zetten
 
Kan je dan even helpen daarmee? Ik vind dat allemaal zo moeilijk :p.

Trouwens dit? ->

PC gezien bij Paradigit, 't kopen waard?
http://www.paradigit.nl/info.php?art=10022303

Ik zie trouwens laatste tijd steeds meer negatieve reacties over Azerty dus weet niet of ik dat aandurf om daar 600 euro te besteden.
 
Laatst bewerkt:
als je naar negative dingen gaat zoeken over azerty zul je altijd wel wat horen of vinden

azerty staat in het algemeen als een betrouwbaren zaak
bron
http://tweakers.net/shopreview/

heb je een hele lijst aan bedrijven met shop reviews azerty staat aan de top

voor 600 euro kun je iets beters kopen dan kant en klaren producten bij paradigit
 
Die van paradigit is niet slecht maar het grootste probleem zit in de grafische kaart.
de specs en processor zien er mooi uit. goed voor high end gaming(wat jij niet gaat doen maar toch). maar de grafische kaart is dan weer wat minder en dan kan je met games niet het maximale eruit halen. deze graka is wel goed maar bij azerty of bij andere zelfbouw winkels kan je een betere krijgen voor misschien wel minder.
 
Maar is de videokaart gewoon super slecht of gewoon goed genoeg om Age of Empires, PES etc.. op mooi hoog niveau te draaien? Want opzich durf ik me wel in het diepe te gooien, iets heel nieuws met zelf samenstellen/laten samenstellen alleen wil ik wel echt garantie dat ik niet zometeen 600 euries heb ingevesteeerd die ik gewoon kwijt ben.
 
Bij azerty krijg je gewoon garantie erbij als je dat kiest.http://azerty.nl/8-255-7517/montage-volledig-systeem-1-jaar.html

en je krijgt nog fabrieksgarantie op de verschillende onderdelen van meestal 3 jaar.

Ik snap dat je het fijner vind om kant en klaar te kiezen maar dan haal je niet het beste uit die 600 euro.
Ik denk niet dat je pes10 op hoogst kan spelen met die graka. kijk maar http://tweakers.net/nieuws/65358/amd-brengt-ati-radeon-hd-5450-uit.html

Ik zou voor samenstellen gaan. want alles is mooi aan die van paradigit behalve de graka. en dan heb je er niks aan.
 
Nou. ik vind hem niet zo goed.
maar heb jij zelf geen os cdtje?
en een beeldscherm kan je beter apart of op marktplaats veel goedkoper.
 
OS? Wat is dat? Verder waarom is hij niet goed? Kan je anders zelf iets samenstellen voor mij? Als je zegt dat 't niet goed is moet dus beter kunnen, daarom vraag ik dat.
 
Laatst bewerkt:
En kan je mijn pc nog iets verder opleuken want dan komt er Windows 7 erbij dan zit ik op 520. En dan nog een beeldscherm hè. Maar hoezo was die andere PC niet goed?
 
Hoi...

neem absoluut een andere voeding!!
eeen hkc voeding wil je echt niet in je systeem hebben!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan